Artykuły

Lubisz przelewać swoje myśli na papier i tworzyć ciekawe treści? – dowiedz się na czym polega praca copywritera

Copywriting jest zawodem, który coraz szybciej rozwija się w Polsce. Dzieje się tak, ponieważ coraz więcej firm oryginalne i chwytliwe treści reklamowe. Tworzy się je w celu promocji produktów danej firmy czy marki. W tym artykule przybliżę Ci nieco kim jest copywriter, co należy do jego obowiązków oraz gdzie znajdziesz oferty pracy. Poznasz także przeciętne…
Czytaj więcej

Powiadomienia push, czyli Twoja szansa na bezpośredni kontakt z klientem. Czym są powiadomienia push i jak powinny wyglądać z perspektywy copywritera?

Powiadomienia push to komunikaty, z którymi masz kontakt na co dzień. Zapewne nie zwracasz jednak na nie zbyt dużej uwagi. Po przeczytaniu pierwszego zdania może nawet Ci się wydaje, że nie masz pojęcia o czym piszemy. Nic bardziej mylnego! Korzystasz z Messengera i dostajesz na telefonie powiadomienia o nowych wiadomościach? Facebook przypomina Ci o urodzinach…
Czytaj więcej

Fake news. Krótki przewodnik po tym, czym jest fake news i jak go rozpoznać

Fake newsy niewątpliwie zawładnęły współczesnym światem. Chociaż pierwsze fake newsy pojawiały się już w starożytności, to przez długi czas termin ten nie był zbyt popularny. Dopiero błyskawiczny rozwój Internetu i bezpośrednich form komunikacji znacznie ułatwił szybkie rozprzestrzenianie treści w sieci i poza nią. Nie minęło dużo czasu a fałszywe informacje upowszechniły się w obrębie każdego…
Czytaj więcej

Call to action, czyli wezwanie do działania. Jak skutecznie zachęcić klientów do zrobienia tego, czego chcemy?

Call to action to nic innego jak proste wezwanie do działania. Obecnie jest to jeden z kluczowych elementów zarówno stron internetowych, jak i treści mailingowych, reklam na Facebooku czy sklepów internetowych. Stosowanie call to action jest bardzo ważne, niezależnie od tego, do czego nawołuje. Zachęcanie do zakupu, prośba o zapisanie się do newslettera czy przeczytania…
Czytaj więcej