Artykuły

Czy nagłówki pod SEO mogą być skuteczne i błyskotliwe? Jak przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta i robota jednocześnie?

W sieci zależy nam na dwóch aspektach: chcemy być widoczni i jednocześnie zwracać na siebie uwagę. Jeśli prowadzisz portal, bloga czy sklep internetowy, doskonale zdajesz sprawę, że uwaga algorytmów Google i potencjalnego klienta/czytelnika są równie istotne. W pierwszym przypadku walczysz o jak najwyższą pozycję w wyszukiwaniach, a w drugim - o zainteresowanie. Czy istnieje sposób,…
Czytaj więcej

Jak pisać posty na Facebooku tak, aby inni je czytali?

Nowoczesny marketing bywa trudny, jednak tylko na samym początku. Facebook to witryna dla ludzi z całego świata — i wyciąga do Ciebie rękę! Chcesz poprawić ruch? Brakuje Ci darmowej reklamy? Przyda Ci się w tym przypadku Facebook Copywriting. Tradycyjne reklamy nie mają takiej mocy jak kiedyś Interakcja z klientem, fanem a może potencjalnym współpracownikiem odbywa…
Czytaj więcej

Czym jest zasada odwróconej piramidy?

Każdy copywriter dąży do tego, aby czytelnik przeczytał jego tekst. Istnieje wiele metod oraz technik, które pomagają w zdobyciu większej ilości odbiorców. Dzisiaj omówimy jedną z nich, którą często wykorzystują dziennikarze. Równie dobrze sprawdza się w copywritingu. Z artykułu poniżej dowiesz się, czym jest zasada odwróconej piramidy i dlaczego powinieneś ją stosować również w Twoich…
Czytaj więcej

Co to jest omnichannel? Dlaczego z tą strategią marketingową osiągniesz sukces w sprzedaży?

Dzisiejszy konsument jest niezwykle świadomy oraz wymagający. Dlatego ludzie odpowiedzialni za sprzedaż oraz marketing dwoją się i troją, aby spełnić jego oczekiwania. Fundamentem skutecznej promocji i sprzedaży jest dobra strategia marketingowa. Największą popularnością cieszy się obecnie omnichannel. W tym artykule przyjrzymy się tej koncepcji oraz pokażemy, dlaczego jest tak popularna. Czym jest omnichannel? Omnichannel to…
Czytaj więcej