Artykuły

Blog firmowy – jak go dobrze prowadzić?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy lub swoją stronę, to świetnym zabiegiem marketingowym będzie założenie bloga firmowego. Z artykułu poniżej dowiesz się o zarządzaniu blogiem i tworzeniu dla niego artykułów. Ponadto, poznasz nowe praktyki, z których pomocą przyciągniesz jak najwięcej potencjalnych klientów. Dlaczego prowadzenie bloga firmowego jest takie istotne? Jest wiele powodów, dla których warto zdecydować się…
Czytaj więcej

Teksty na stronę internetową – jak je napisać, żeby sprzedawały Twoje produkty lub usługi?

Co zrobić, aby teksty na stronę internetową przyciągały i sprzedawały Twoje produkty lub usługi? Handel w sieci zyskał na ogromnej popularności, szczególnie w przeciągu ostatnich dwóch lat. Duży wpływ miała na to panująca na całym świecie pandemia. Firmy, żeby przetrwać, przeniosły się do Internetu i zaczęły walczyć o potencjalnego klienta. Sprzedaż stacjonarna zeszła na drugi…
Czytaj więcej

Opisy kategorii w sklepie internetowym – czyli jak dopalić pozycjonowanie?

Prowadzisz sklep internetowy? Zapewne sporo czasu poświęciłeś na dopracowanie grafiki, karty produktu, loga.   Niestety wiele firm zaniedbuje  opisy kategorii,  które razem z link-buildingiem i wewnętrznym linkowaniem, pchają stronę do Top 10 Googla.  Z kilkoma poradami, szybko nadrobisz zaległości. W artykule poniżej pokazujemy patenty, na skuteczne  opisy kategorii.  (więcej…)
Czytaj więcej

Brak weny u copywritera – jak sobie radzić?

Każdego copywritera w końcu dopada kryzys twórczy. Wena się skończyła, a deszczowo-zimowa aura za oknem wcale nie ułatwia procesu twórczego. Co w takiej sytuacji zrobić? Na szczęście jest kilka sposobów, aby pozbyć się blokady pisarskiej. Chcesz się dowiedzieć jak? Przeczytaj artykuł poniżej! (więcej…)
Czytaj więcej