Jak przygotować swoją firmę na Święta? 5 porad marketingowych, które poprawią wizerunek firmy w czasie Świąt

Okres świąteczny jest czasem, w którym żadna firma nie powinna stronić od działań marketingowych. To dobry moment, aby zaangażować swoich klientów (nowych jak i starych) oraz wzmocnić pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. Poznaj kilka działań, które poprawią wizerunek Twojej firmy w okresie świątecznym.

Świąteczna kampania e-mail marketingowa – jak ją przygotować?

Kampanie mailingowe to jedna z najbardziej skutecznych metod marketingowych. To tani i wygodny sposób na budowanie relacji z klientem poprzez spersonalizowane wiadomości. E-mail marketing pozwala w łatwy sposób budować pozytywny wizerunek marki.

Świąteczne kampanie mailingowe są teraz podstawą działań marketingowych każdej firmy. Listopad oraz grudzień to czas, w którym konsumenci kupują w większych ilościach ze względu na zbliżające się święta. To doskonały moment, aby promować produkty i zachęcać do zakupów.

Stwórz świąteczną kampanię mailingową. Dodaj do tematu wiadomości akcent świąteczny (na przykład za pomocą wyrazów lub emotikonów) oraz wykorzystaj świąteczne grafiki. Samo promowanie produktów jako prezentów na święta to nie wszystko. Nie zapomnij wysłać swoim klientom życzeń świątecznych! Takie działanie wpłynie pozytywnie na wizerunek Twojej firmy.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak pisać ciekawe mailingi, które będą czytać Twoi odbiorcy, zapoznaj się z naszym artykułem.

Zobacz na przykładzie poniżej kreatywne życzenie świąteczne.

źródło: pilot.wp.pl

Świąteczny akcent na stronie internetowej

Bardzo prostym rozwiązaniem marketingowym, które możesz wykorzystać od razu jest zmiana strony wyglądu strony internetowej sklepu. Poprzez tekst i grafikę możesz nadać nowy styl stronie, która przyciągnie nowe grono klientów. Poinformuj ich o najnowszych ofertach, które doskonale sprawdzą się jako prezent pod choinkę, tak jak na przykładzie poniżej.

źródło: empik.com

 

Świąteczne formularze do zapisu na newsletter

Zbieranie zapisów na newsletter jest kluczowym elementem w pozyskiwaniu klientów i nawiązywaniu relacji. Dlatego przygotowanie świątecznego formularza zapisu na newsletter będzie bardzo ładnym wizualnie akcentem. Szczególnie, gdy przygotowałeś już świąteczną wersję strony internetowej. 

źródło: bathandbodyworks.com

 

Opis produktu – wersja świąteczna

Zaktualizuj swoje opisy produktów pod zbliżające się Święta! W grudniu wiele osób szuka prezentów dla swoich najbliższych, co wpływa również na popularność zupełnie innych fraz kluczowych. Wykorzystaj ten czas na poprawę opisów swoich produktów pod kątem SEO. Dobrym rozwiązaniem byłoby również dodanie świątecznej grafiki produktowej, która będzie pasować do opisu.

źródło: pasiekisadowskich.pl

 

Świąteczny duch w mediach społecznościowych

Media społecznościowe to jeden z najlepszych sposobów na promocję ze względu na dostępność tego typu platform. Świąteczny post może przyciągnąć wielu potencjalnych klientów na Twój profil. Przygotuj specjalną grafikę lub dekoracje jako tło do zdjęcia produktów jak w poście poniżej. Takie urozmaicenie contentu w mediach społecznościowych wpłynie pozytywnie na stałych jak również nowych klientów. W tekście dodaj emotikony nawiązujące do świąt. Sprawdź również jakie hashtagi świąteczne są teraz popularne. Dzięki nim, Twój post zyska większe zasięgi.

Źródło: instagram.com/bandi_cosmetics

 

A czy Ty przygotowałeś już swój sklep na Święta?

No Comments Yet.

Leave a comment