Jeśli jesteś aktywnym użytkownikiem mediów społecznościowych, na pewno spotkałeś się ze słowem lub wyrażeniem, które jest poprzedzone charakterystyczną kratką “#” . Hashtag stosuje się w komunikacji internetowej od wielu lat. W tym artykule dowiesz się, czym dokładnie są hashtagi na fb, instagram, youtube, tiktok i twitter, do czego służą, oraz jak możesz je wykorzystywać we…
Czytaj więcej
10 zasad skutecznego copywritingu – jak wygrywać treścią?
Dlaczego warto poznać 10 elementów skutecznego copywritingu? Świat się zmienia, Internet również, a z nim treści, jakie tworzymy. Copywriterzy w swojej pracy dostosowują się do nowej technologii i trendów. Istnieje jednak kilka zasad, które zawsze będą się sprawdzać. Dowiedz się, jakie? (więcej…)
Czytaj więcej
Copywriting: Jak pisać posty na Instagram, aby przyciągnąć odbiorców?
Media społecznościowe szybko zaskarbiły sobie sympatię wielu użytkowników Internetu, a copywriting social media szybko stał się pożądaną umiejętnością wśród marketerów. Poznaj 4 zasadnicze elementy, dzięki którym dowiesz się, jak pisać posty na Instagram. Social media posiadają ogromny potencjał na wykreowanie własnej marki oraz promocję nowych produktów i usług. Początkowo Instagram skupiał się na zdjęciach. Jednak…
Czytaj więcej
Archetypy marki – jak kreować wizerunek marki za pomocą treści i obrazu? Przykłady, analizy, archetypy w praktyce
Spójny wizerunek marki jest drogą do odniesienia sukcesu. Dlatego warto obrać konsekwentną wizję firmy, żeby prezentowała się jako wiarygodna. W tym pomogą nam archetypy marki. Poniżej poznasz 12 koncepcji na temat tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa. (więcej…)
Czytaj więcej