Teksty, które przyciągają uwagę Twojego Klienta oraz Google.
Podstawową zasadą, którą stosujemy przy tworzeniu tekstów, to maksymalna użyteczność słowa.
Nie marnujemy ani jednego wyrazu ani sekundy. W dobie, kiedy liczy się szybkość przetwarzania informacji, nie ma miejsca na wodolejstwo oraz pustosłowie.
- Twój Klient pragnie, jak najszybciej odnaleźć rozwiązanie i zrozumieć, w jaki sposób pomoże mu Twoja firma. Posługujemy się językiem korzyści, dzięki czemu zyskujesz pewność, że klient łatwo przekona się, w jaki konkrety sposób, pomoże mu Twoja firma.
- Piszemy językiem robota Google – najpiękniejszy i najbardziej wyrafinowany tekst jest bezużyteczny w internecie, jeśli czyta go jedynie właściciel firmy. Musi być napisany w taki sposób, aby pomagał pozycjonować całą witrynę www. Tekst na stronę internetową ma sens o tyle, o ile jest kompatybilny z wyszukiwarką Google.
Zobacz przykłady tutaj:
(kliknij poniżej na obrazek)