Co zrobić, aby teksty na stronę internetową przyciągały i sprzedawały Twoje produkty lub usługi? Handel w sieci zyskał na ogromnej popularności, szczególnie w przeciągu ostatnich dwóch lat. Duży wpływ miała na to panująca na całym świecie pandemia. Firmy, żeby przetrwać, przeniosły się do Internetu i zaczęły walczyć o potencjalnego klienta. Sprzedaż stacjonarna zeszła na drugi…
Czytaj więcej
Opisy kategorii w sklepie internetowym – czyli jak dopalić pozycjonowanie?
Prowadzisz sklep internetowy? Zapewne sporo czasu poświęciłeś na dopracowanie grafiki, karty produktu, loga. Niestety wiele firm zaniedbuje opisy kategorii, które razem z link-buildingiem i wewnętrznym linkowaniem, pchają stronę do Top 10 Googla. Z kilkoma poradami, szybko nadrobisz zaległości. W artykule poniżej pokazujemy patenty, na skuteczne opisy kategorii. (więcej…)
Czytaj więcej
Brak weny u copywritera – jak sobie radzić?
Każdego copywritera w końcu dopada kryzys twórczy. Wena się skończyła, a deszczowo-zimowa aura za oknem wcale nie ułatwia procesu twórczego. Co w takiej sytuacji zrobić? Na szczęście jest kilka sposobów, aby pozbyć się blokady pisarskiej. Chcesz się dowiedzieć jak? Przeczytaj artykuł poniżej! (więcej…)
Czytaj więcej
Jak przygotować swoją firmę na Święta? 5 porad marketingowych, które poprawią wizerunek firmy w czasie Świąt
Okres świąteczny jest czasem, w którym żadna firma nie powinna stronić od działań marketingowych. To dobry moment, aby zaangażować swoich klientów (nowych jak i starych) oraz wzmocnić pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. Poznaj kilka działań, które poprawią wizerunek Twojej firmy w okresie świątecznym. (więcej…)
Czytaj więcej