Artykuły

Praca zdalna – jak copywriter powinien przygotować swoje stanowisko pracy?

Copywriting to zawód, który często ludzie wykonują zdalnie. Wynika to z faktu, że do pracy potrzeba tylko dostępu do Internetu i programu tekstowego. Poza biurem spotka Cię wiele wyzwań, które zdecydowanie utrudniają wykonywanie zleceń. Ale! Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Jest kilka sposobów, które zwiększą efektywność Twojej pracy zdalnej. Zapoznaj się z naszym i wprowadź…
Czytaj więcej

Dlaczego warto korzystać z usług agencji marketingowych? Poznaj 5 głównych powodów, dla których warto podjąć współpracę

Agencja marketingowa zrzesza ludzi, którzy zadbają o promocję Twojego biznesu. W ostatnim czasie współpraca firm z agencjami marketingowymi stała się bardzo popularna. Zapewniają dotarcie do szerszego grona odbiorców, dzięki czemu biznesy pozyskują większą ilość klientów. Zastanawiasz się, czy warto korzystać z usług agencji marketingowych? W tym artykule poznasz 5 głównych powodów, które udowodnią Ci, że…
Czytaj więcej

Lubisz przelewać swoje myśli na papier i tworzyć ciekawe treści? – dowiedz się na czym polega praca copywritera

Copywriting jest zawodem, który coraz szybciej rozwija się w Polsce. Dzieje się tak, ponieważ coraz więcej firm oryginalne i chwytliwe treści reklamowe. Tworzy się je w celu promocji produktów danej firmy czy marki. W tym artykule przybliżę Ci nieco kim jest copywriter, co należy do jego obowiązków oraz gdzie znajdziesz oferty pracy. Poznasz także przeciętne…
Czytaj więcej

Powiadomienia push, czyli Twoja szansa na bezpośredni kontakt z klientem. Czym są powiadomienia push i jak powinny wyglądać z perspektywy copywritera?

Powiadomienia push to komunikaty, z którymi masz kontakt na co dzień. Zapewne nie zwracasz jednak na nie zbyt dużej uwagi. Po przeczytaniu pierwszego zdania może nawet Ci się wydaje, że nie masz pojęcia o czym piszemy. Nic bardziej mylnego! Korzystasz z Messengera i dostajesz na telefonie powiadomienia o nowych wiadomościach? Facebook przypomina Ci o urodzinach…
Czytaj więcej